Wij zijn per direct op zoek naar een Customer Service Specialist! (2x)(minimaal 32 uur)
Deskundig, innovatief en betrokken – dat is Special Cargo Services. Als Customer Service Specialist draag jij deze kernwaarden van ons bedrijf iedere dag uit, in jouw contact met onze klanten en prospects. Op onze vestigingen in Oude Meer en Rotterdam ga je werken bij het nieuwe bedrijfsonderdeel Customer Services, het kloppend hart van onze commerciële organisatie.
Je houdt je bezig met het behandelen, registreren en opvolgen van (aan)vragen van (potentiële) klanten Dit doe je telefonisch en per mail. Samen met onze accountmanagers ben jij verantwoordelijk voor een optimale customer journey van onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Customer Services Specialist ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle commerciële verzoeken die binnenkomen bij SCS. Je speelt een centrale rol in het proces van offertes maken en dient hiervoor eerst de specifieke behoeften van de klant te achterhalen. Vervolgens geef je een goed advies en breng je een aanbieding uit in de vorm van een offerte. Na het versturen van de offerte volg je deze op en leg je alle gemaakte afspraken vast in het CRM-systeem.
Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de operationele afdelingen met betrekking tot klantspecifieke afspraken. Om de samenwerking te optimaliseren, werk je afwisselend op de kantoren in Oude Meer en Rotterdam en werk je samen met de accountmanagers om de beste customer journey experience te bieden aan key accounts. Je hebt een proactieve houding en draagt verbetervoorstellen aan om de klantervaring verder te verbeteren.
Je zult rechtstreeks rapporteren aan de commercieel manager.
Wat wordt er van jou verwacht?
- MBO/HBO-werk- en denkniveau of een gelijkwaardige ervaring;
- Goed in samenwerken als teamspeler;
- Uitstekende kennis van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een commerciële functie en/of relevante logistieke werkomgeving;
- Bekendheid met commerciële software en MS Office;
- Bereidheid om (commerciële) trainingen te volgen.
Wat bieden wij jou?
Bij SCS kun je een verantwoordelijke, uitdagende en zichtbare functie (minimaal 32 uur) verwachten binnen een hecht team. We bieden je voldoende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Natuurlijk ontvang je ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.